Foredrag hos Lægemiddelindustriforeningen

Mange virksomheder oplever problemer når de vil handle med det offentlige.

Hvem bestemmer hvad, og hvad lægger de vægt på? De fleste virksomheder satser ikke nok på det offentlige marked. På trods af at det er et kæmpe marked med en årlig omsætning på 300 mia.

Et marked som vel at mærke efterspørger alle slags varer og tjenesteydelser – fra alle slags virksomheder. Store som små. Men hvordan kommer man ind på det offentlige marked? Hvad er spillereglerne?

Det er mange fordomme om det offentlige marked – men det er ikke kun udbudsregler og rammeaftaler. Faktisk er kun en lille del af det offentlige marked omfattet af rammeaftaler.

Salg til det offentlige kræver en særlig strategi. Du kan ikke bare uden videre overføre dine erfaringer fra det private til det offentlige. For det offentlige har en anden måde at købe ind på, beslutningsprocesserne er anderledes, det offentlige har andre bundlinjer, andre distributionskanaler, en anden lovgivning – og meget andet.

Video fra tidligere arrangement

TID OG STED

Torsdag d. 1. marts, kl. 15.00

Hos Lægemiddelindustriforeningen