Den største forskel mellem det offentlige og private

Sådan får du en vækst på 100%

Som at stå i 5A en sen tirsdag eftermiddag

TRADITIONELLE UDBUD OMFATTER EN STADIG MINDRE DEL

JO HØJERE POLITISKE VÆRDI DES HØJERE PRIS

3 TRICKS TIL HURTIGERE OFFENLIGT SALG

TAL IKKE OM HVAD DER KAN GÅ GODT – TAL OM HVAD DER KAN GÅ GALT

TIMING IS EVERYTHING – OGSÅ I DET OFFENTLIGE

VIL DU SÆLGE TIL DET OFFENTLIGE, SKAL DU KUNNE MOTIVERE SOM EN FODBOLDTRÆNER

SPAREKUREN DER ALDRIG HOLDER

DERFOR ER PR VIGTIGERE I OFFENTLIGE END PÅ DET PRIVATE MARKED

DET OFFENTLIGE ER SOM AT FINDE RUNDT I EN NY LUFTHAVN

DU SKAL BESTEMME PRISEN – ELLERS GØR DET OFFENTLIGE DET FOR DIG

ET DELSEGMENT AF ET SEGMENT KAN INDFRI DINE VILDESTE VÆKSTAMBITIONER

DERFOR SKAL DU SOM MINDRE VIRKSOMHED SATSE PÅ DET OFFENTLIGE

Din vigtigste kunde er din egen bestyrelse