Kommunikationsstrategi

Formål:

Måske skal dit budskab ud til en bredere kreds eller svært tilgængelige målgrupper. Måske har du behov for at værktøjer der gør op med store købscentre, øge beslutningshastigheden eller ganske enkelt have beskrevet de mest effektive salgsfremmende aktiviteter og præcise kommunikationskanaler. God kommunikation på det offentlige marked afviger på mange områder fra hvad der god skik på andre markeder. Med en B2G Kommunikationsstrategi får du et værdifuldt værktøj til at understøtte jeres personlige salgsindsats og fremme jeres salgsmål.

Beskrivelse:

Indledningsvis gennemføres en 2 timers workshop, hvor virksomhedens målgrupper, salgs- og kommunikationsmål gennemgås. Ligeledes diskuteres hvilke ressourcer virksomheden har til rådighed for at understøtte og/eller følge op på eventuelle kampagneaktiviteter og leads.

Kommunikationsstrateger, kreative, PR-eksperter og folk med indsigt i det offentliges købsadfærd, valgkriterier, semantik, do’s & don’ts udarbejder efterfølgende en effektiv kommunikationsstrategi der matcher jeres ambitioner. Personer der tilsammen har lavet flere hundrede kampagner målrettet det offentlige marked.

Leverance:

2-3 uger efter workshoppen præsenteres B2G Kommunikationsstrategien på et to timers møde, hvor strategien og dens elementer gennemgås. En kommunikationsstrategi indeholder mål, formål, off- og online aktiviteter, relevante netværk, medie- og tidsplan, Herunder tone of voice eksemplificeret med en tekstsideannonce med illustration og overskrift.

En B2G Kommunikationsstrategi kan købes selvstændigt men tilbydes ofte i sammenhæng med en ”B2G salgsstrategi” og ”Det vindende budskab”.

Vil du vide mere?
Kontakt os

Søren Buchbjerg
Claus Nordahl

Søren Buchbjerg

Mobil: +45 40 45 04 86

Mail: sb@b2g.dk

Claus Nordahl

Mobil: +45 40 77 70 70

Mail: cnp@b2g.dk